مقاله ها

برش ورق کارتن

برش ورق کارتن

برش ورق کارتن

برش ورق کارتن و مقوا در کارتن سازی و جعبه سازی به روش های متفاوتی انجام می شود. دستگاه های مختلفی کار برش ورق کارتن را انجام می دهند که می توان به دستگاه های ملخی، لترپرس، بوبس، دایکات فکی، دایکات پینگ پونگی و روتاری اشاره کرد.

 

برش ورق کارتن

برش ورق کارتن

 

برش ورق کارتن در اصفهان

برای برش ورق کارتن و مقوا دستگاه های فراوانی وجود دارند . هر یک با توجه به کاربرد مخصوصشان در زمینه بریدن و کات کردن ورق و شیت های کارتنی و مقوایی کاربرد دارند .

اگر می خواهید کارتن و جعبه ها به درستی و منظم کات و برش بخورند، برخی از دستگاه ها از ارکان اساسی در کارگاه کارتن سازی و جعبه سازی می باشند. خط تا و تیغ جعبه در هنگام طراحی تعیین می شود و قالب دایکاتی نیز بر همین اساس ساخته شده و در روند تولید به کار گرفته می شود.

 

 

دستگاه ملخی برای برش ورق کارتن

دستگاه ملخی در اصل یک دستگاه همه کاره هست که از آن برای چاپ، برش، طلاکوب، شماره، برجسته، پرفراژ و غیره در ابعاد کوچک استفاده می شود. بزرگترین سایز شیت ورودی دستگاه تا ابعاد ۲۵ در ۳۵ سانتی متر می باشد و مخصوص مقوا است.

 

دستگاه لتر پرس برای برش ورق کارتن

از دستگاه لترپرس بیشتر به عنوان دستگاه برش یاد می شود . همچنین در کنار برش خدمات طلاکوب، برجسته، شماره و … را انجام می دهد. دستگاه لترپرس تا سایز ورودی ۵۰ در ۷۰ (دو ورقی) به وفور در دسترس هست ولی سایز ورودی ۶۰ در ۹۰ (سه ورقی) آن کمیاب می باشد. لترپرس بیشتر برای خدمات جنس مقوایی استفاده می شود.

 

دستگاه بوبس برای برش ورق کارتن

بوبس یکی از ماشین های برش می باشد . با توجه به مدل دستگاه برای ورق های کارتنی یا مقوایی استفاده می شود . این ماشین تا سایز ورودی ۱۰۰ در ۱۴۰ می تواند برش بزند . از مزیت های بوبس می توان به سرعت بالا و دقت چشمگیر این ماشین اشاره کرد.

 

دایکات فکی

دایکات فکی در سایز های مختلف وجود دارد. بزرگ ترین ابعاد شیت ورودی دستگاه ۱۱۵ در ۱۶۰ می باشد و برای برش مقوا هم قابل استفاده است. همچنین با تغییراتی در دستگاه برای خدمات طلاکوب، برش، برجسته سازی هم میتوان از آن استفاده کرد.

دستگاه دایکات فکی قدرت بالایی در برش ورق تا 7 لایه کارتنی را دارد که مزیت خوبی به نسبت بقیه دستگاهاست .

 

دایکات پینگ پنگی

دایکات پینگ پونگی دقت و سرعت بالای ندارد و بیشتر برای ورق های کارتنی استفاده می شود. بزرگترین ورودی شیت دستگاه ابعاد ۲۲۰ در ۳۰۰ می باشد. این ماشین بیشتر برای سایزهای بزرگ کاربرد دارد.

 

دایکات روتاری

دستگاه برش روتاری برای تیراژهای بالا استفاده می شود، به دلیل اینکه هزینه قالب نسبت به دستگاه های دیگه بالاتر می باشد. از مزیت این دستگاه می توان به سرعت آن اشاره کرد و دیگر نیازی به پوشال گیری ندارد. ورودی این دستگاه ۱۵۰ در ۲۲۰ می باشد و بیشتر برای کارتن استفاده می شود.

 

 

کارتن سازی و جعبه سازی مارال از سال 1386 فعالیت خود را در صنعت چاپ و بسته بندی با تولید جعبه های کارتنی و جعبه های مقوایی در شهر اصفهان آغاز نمود.

 

گروه تولیدی مارال خدماتی در زمینه های برش ورق کارتن ، جعبه دایکاتی ، لمینت کارتن ، لب چسب کارتن ، تولید جعبه مقوایی و چاپ فلکسو را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد .

 

در این مجموعه ارائه خدمات چاپ، جعبه و تولید انواع کارتن انجام می شود .

در ضمن به همراه پرسنلی مجرب همراه با ماشین آلات پیشرفته روز چاپ و بسته بندی، کیفیتی پایدار، تحویل سریع پس از ثبت سفارش صورت می گیرد .

همچنین با مشاوره رایگان سعادت خدمت گذاری به کلیه مشتریان عزیز فراهم می باشد .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، ساخت و سفارش جعبه های مقوایی ، برش ورق کارتن و کارتن سازی در اصفهان می توانید با ما در تماس باشید .

 

09133083071

 

حسین آقایی

 


جعبه و کارتن خرما

خرما کلکو 5 کیلویی

خرما کلکو 5 کیلویی

خرما آرینو 5 کیلویی

خرما آرینو 5 کیلویی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *